úterý 5. května 2015

Přepadení

Kolem Vánoc mi přišel email, od Kena, který mi předtím nějakou dobu nenapsal. Čekal jsem přání hezkého nového roku, ale jeho zpráva mě hodně překvapila. Už jsem psal o tom, jak nás v Americe vykradli – to si zady můžete přečíst. Tentokrát se stalo ještě něco horšího.

Ken přijel z práce domů, jako každý den nechal otevřená garážová vrata a šel si dovnitř sednout k počítači. Po chvíli uslyšel nějaké šramocení v kuchyni. Žádnou návštěvu nečekal, psa měl u sebe. Vzal si proto radši velkou baterku, kterou se hodlal v případě potřeby bránit. Jinou zbraň neměl a to se ukázalo jako chyba.

V kuchyni se opravdu pohyboval zloděj a v ruce držel nůž. Ken ho oslovil a vetřelec se lekl, na Kena zaútočil a probodl mu ruku a pořezal na obličeji. Potom ho ještě několikrát udeřil do obličeje a zezadu do hlavy. Všude byla krev a když to zločinec spatřil, dal se na útěk.

Ken si provizorně ucpal rány a zavolal policii a záchranku. Detektiv, který přijel, prohlásil, že tolik krve a to bez mrtvoly ještě neviděl. Poté Kena odvezla záchranka do nemocnice, kde naštěstí zjistili, že nemá žádné poškození mozku, ani zlomené kosti.

Přes obličej měl 15 stehů a na ruce 3. Rány na těle se mu zahojili poměrně rychle a snadno, ale cítil neustálou úzkost. Doktor mu předepsal prášky, které stále bere.

Po útoku mu jeho syn přinesl brokovnici, ale tu Ken, který nenávidí zbraně, ihned vrátil. Jeho postoj úplně nechápu, já bych si po takovém útoku pořídil nejméně dvě zbraně a jednu nosil pořád u sebe.


Kenův další exchange student se odstěhoval, prý si na Kena několikrát stěžoval, ale já si myslím, že to bylo spíš kvůli tomuhle útoku. I když já bych rodinu neměnil :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat